Aliantele GDN
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Regulamentul aliantelor GDN

In jos

Regulamentul aliantelor GDN Empty Regulamentul aliantelor GDN

Mesaj  comisaru Mar 26 Apr - 19:48

Va rog sa cititi cu atentie Regulamentul Confederatiei GDN.
Acesta a fost creat ca un instrument de ajutor pentru membrii aliantei noastre, pentru a evita conflicte personale si neintelegeri asupra unor aspecte mai delicate ale jocului. Sunteti invitati sa il consultati de fiecare data cand nu sunteti sigur ca ceea ce va propuneti este compatibil cu planurile aliantei.

1. REGULA DE AUR: REGULAMENTUL VA FI RESPECTAT DE ABSOLUT TOATA LUMEA!!! Liderii au datoria sa promoveze regulametul si sa se asigure de respectarea sa

2. ESTI ACTIV ZILNIC
(a) Intrati de 3-4 ori zilnic sau lasati-va sitteri pt a evita pierderile (resurse, trupe). Bulinele galbene repetate precum si lipsa de colaborare in alianta va duce la excluderea oricarui user de catre liderul fiecarei aliante. La aparitia bulinei rosii se exclude fara instiintare respectivul user.
(b) Lipsa pentru o perioada mai indelungata va fi raportata la liderul aliantei de care apartine jucatorul.
(c) Fa-ti simtita prezenta pe forum. Fiecare conteaza, fiecare poate sa imbunatateasca conditia si pozitia aliantei.

2. ATACA PE CINE TREBUIE SI VORBESTE CUM SI CU CINE TREBUIE
(a) Este interzis atacul asupra membrilor aliantei .
(b) Este interzis atacul asupra membrilor aliantelor partenere ale confederatiei, chiar daca “au sau nu” pacte (problema cauzata de sistemul T4), fiecare alianta avand obligativitatea sa treaca la descriere aliantele componente confederatiei GDN si anuntarea membrilor aliantei sale.
Exceptie se face, cand un membru nou de pe lista de farm este atacat din greseala. In acest caz, se face sesizarea la liderii de alianta si acesta din urma ia decizia de a tine sau nu contul respectiv in echipa sa. In cazul in care jucatorul atacat va fii in continuare membru GDN, atacatorul nu este obligat  sa restituie pagubele provocate anterior, insa daca insista in a ataca fara a tine cont de decizia liderului de alianta va fi obligat sa returneze tot ce a furat de la data instintarii.
(c) Este interzis sa intri in dispute verbale, atat cu userii din alianta, cat si cu cei din alte aliante. Cine jigneste sau injura, indifernet de alianta in care se afla interlocutorul, ne paraseste! Avem pretentia sa avem in interior oameni cu caracter!
Este interzis sa discuti cu un lider al altei aliante, oricat de mica sau mare e ea pe probleme legate de alianta din care faci parte. In cazul in care tu esti cel abordat, ai obligatia se redirectionezi discutia ( sau subiectul) catre unul din lideri!

3. CRESTI SAU PLECI
Stagnarea este o cauza a regresului. Nimeni nu te asteapta sa te dezvolti! Esti primul care progreseaza, vei fi ultimul care pica jos ! (Last Man Standing). Dezvoltarea este oglinda interesului si a activitatii din joc!

4. REZISTA SI VEI FI SUSTINUT
Trebuie sa fii capabil sa te descurci singur, insa "noi" e la fel de important ca si "eu".
Incercati sa rezistati atacurilor minore, pt cele majore se va discuta detaliat cu unul din lideri.

5. NOI SUNTEM TARGUL PRINCIPAL
Nu uitati niciodata ca la targ prioritari sunt aliatii. In unele cazuri, bifarea casutei "Numai cu alianta proprie" e recomandata. Acest lucru ne va permite sa ne dezvoltam in cadrul aliantei fara a oferi posibilitatea adversarilor nostri sa se dezvolte utilizand resursele noastre.

6. SUNTEM...CATE TRUPE AVEM
Fiecare membru este obligat sa creasca armata:
1.ofensiva si defensiva;
2.doar defensiva.
In cazul jucatorilor ofensivi, ce demonstreaza ca au minim un cont de deff. pentru a se apara, se va face exceptie si nu va mai fi obligatoriu sa aiba si un anumit procent de trupe deff.
Pentru raportul populatie/trupe se vor da targete prin mass-uri.
NOTA : trupele defensive nu se trimit unui user din afara aliantei fara aprobarea, in prealabil, a unui lider.

Fiecare alianta avand libertatea de a stabili bareme proprii in functie de membrii aliantei, bareme care nu pot fi mai mici decat cel impus. Aceste bareme se vor modifica in functie de evolutia serverului.

7. AJUTOR RESURSE
Resursele se trimit, ATENTIE, in cazuri de extrema URGENTA! Nu cereti resurse pentru ca v-ati pierdut trupele, inainte sa va consultati cu liderii ! Prioritate au userii care au suferit pagube mari in urma catapultarii! Se pot accepta si situatiile in care ai un user periculos langa tine si ai nevoie sa te impui in RUSH ARMY,  pentru a cuceri artefacte sau conturi importante. In aceste cazuri decizia va fi discutata in Consiliul liderilor.

8. PARTICIPI SAU IESI!
(a) Cine nu participa la doua actiuni ale aliantei (intariri, trimitere resurse sau atacuri colective) intr-o luna, NE PARASESTE!
(b) Fiecare membru al aliantei este obligat sa raspunda corect si cinstit la intrebarile liderului sau, si sa-l/o puna pe post de sitter la cererea sa, altfel risca excluderea.

9. ORGANIZARE
(a) Actiunile la nivel local sunt cele mai importante! Comunicam, atacam si ne aparam impreuna! In cazul in care situatia o cere, participam toti!
(b) Conditie obligatorie: TOTI vom avea un sitter din alianta. Al doilea sitter poate fi din alianta sau o alianta a confederatiei dar cu accordul liderului aliantei din care faci parte. Se doreste a se evita bulinele galbene si rosii.
sitteri de urgenta : un coleg care este on si disponibil are datoria de a acoperi pe termen scurt contul
Atentie: Nu se mai accepta situatia conturilor fara nici un sitter.

10. CUCERIREA SATELOR
-> In cazul satelor de cucerire cu rezervare, aceasta se va face cu maxim 2 zile inainte de operatiunea de curatare si daramare a vilei;
-> Cand unul sau mai multi jucatori ataca acelasi sat va aparea un criteriu de diferentiere: se va demonstra prin rapoarte ca ai curatat satul sau ca ai spart vila primul;
-> Cucerirea in caz de razboi se va face prin repartizarea proportionala de sate la fiecare alianta GDN;
-> Toate cuceririle vor respecta Regulamentul de rezervari.
-> In situatii speciale membrii consiliului au dreptul de a face anumite rezervari strategice pentru a evita anumite neintelegeri intre colegii de confederatie, sau aliante aliate ce nu impart forumul cu aliantele GDN.

11. COLONIZARI (regula 7x7):
In imediata vecinatate a unui alt membru (7x7 satelor lui) trebuie sa se ceara acordul celui prezent deja in zona pentru a coloniza sau a cuceri sate! . Scopul acestei reguli este protejarea intimitatii fiecarui jucator, in special al spatiului din jurul capitalei sale, ca sa nu mai vorbim de oaze.
* Nu sunt permise nici un fel de rezervari (de orice natura) pentru fondarea satului 2 ,va fi Regula primului venit.
* Prioritatea pentru oazele de hrana o vor avea cropurile 15 respectiv 9 in cazul in care 2 capitale au oaze comune in acelasi 7X7.
* Daca au existat coflicte legate de fondare pe cropere de 15 sau 9 in zona de 7x7 al unui jucator se va merge pe un studiu atent al situatie in fapt si o hotarare va fi data doar de Consiliul liderilor, cu indicarea clara a oazelor ce revine fiecarei parti in cauza.
* In cazul capitalelor cu 7 sau 6 lanuri prioritatea, pentru oazele de hrana comune in acelasi 7X7, o vor avea in functie de anumite criterii off si deff, in cazul ca nu se impune punctele anterioare .

12. Jucatorii exclusi de un lider al unei aliante GDN, din cauza incalcarii regulamentului, nu vor fi reprimiti in cadrul altei aliante GDN.
Exceptia o reprezinta situatiile exceptionale si nedorite care pot aparea in viata reala. Jucatorul exclus poate fi reprimit in alianta dupa incetarea situatiei exceptionale care a cauzat incalcarea regulamentului.
Deoarece aliantele au fost impartite pe criterii geo-strategice, jucatorul exclus va intra in aceeasi alianta din care a fost exclus, in nici un caz in alta alianta.
Transferul jucatorilor intre aliantele GDN este interzis fara accordul liderilor. Transferul de jucatori este permis doar daca acestia sunt coordonatori/lideri intr-o alianta GDN, pentru ca numarul jucatorilor care fac parte din conducerea aliantelor este limitat. Transferul de jucatori este permis si in cazul in care Consiliul aliantelor GDN hotaraste ca este necesara o noua reorganizare a aliantelor, pe baza unor criterii noi.

15. Oricine poate propune modificarea regulamentului! Fiecare parere conteaza!
Exceptie fac regulile 9, 10 si 11, care raman neschimbate!

16. Consiliul are dreptul de a adauga reguli pe parcurs si de a adapta anumite puncte. Insa nimeni nu este deasupra regulamentului!


ANEXA I - Ferme

Definitia fermei:
1. cont inactiv sau semiactiv
2. asigura constant resurse atacatorului
3. nu prezinta un pericol evident
Cand una din conditiile de mai sus nu este indeplinita, contul nu mai este ferma.

Reguli referiatore la ferme si farmat:
1. Fermele nu se distrug cu catapulte sub nici o forma.
2. Fermele sunt ale tuturor, deci ale nimanui.
3. Nu este admisa sabotarea unui coleg (trimitere de intari pe o ferma) -> KICK (eliminarea din randurile confederatiei a jucatorului in cauza).


ANEXA II - Croperele si oazele

I. Prioritate pentru oaze de hrana au mereu capitalele. Nu conteaza cine a ajuns primul si nu conteaza ca aveti rezervari de oaze puse la profil, nu sunt valabile. Daca nu va intelegeti local cu vecinul la impartirea oazelor, consultati liderul aliantei. A se vedea punctul 11. pentru alte detalii.

II. Prioritate parcele pentru sat 3+

- Crop 15 sau 9.

Au prioritate:
1. Jucatorii care nu au deja un crop15/9 si care vor sa isi faca capitala pe el.
2. Jucatorii ofensivi care practic tin alianta in spate.


SANCTIUNI

Sanctiuni fara avertisment
* Orice atac sau spionaj intentionat pe un membru al GDN fara acordul acestuia si fara anuntarea coordonatorului va fi sanctionata fara avertisment cu excluderea definitiva.
* Spionajul pentru adversarii GDN .


Sanctiuni cu avertisment
* Orice incalcare a obligatiilor stipulate in prezentul regulament.
* Orice atac sau spionaj neintentionat pe un membru GDN .

Se vor sanctiona astfel :
-> La prima abatere se sanctioneaza cu avertisment prin IGM;
-> La a doua abatere se izoleaza jucatorul de restul aliantei;
-> La a treia abatere jucatorul este dat afara din alianta;
-> In caz de inactivitate prin nelogare la cont se va da kick automat;
-> In caz de inactivitate prin stagnarea prea mult la o anumita populatie se va da kick automat;
-> In caz de inactivitate din punct de vedere al productiei de trupe ce trebuie sa fie constanta se va da kick automat.
comisaru
comisaru
Druider
Druider

Mesaje : 370
Reputatie : 20
Data de inscriere : 10/01/2011
Varsta : 50
Localizare Localizare : Filiasi

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum